Kendin Yap: Bayrak // Do It Yourself: Flag








6 comments:

Melislicious said...

harika DIY projeleriniz var, inanılmaz beğendim blogunuzun konseptini!
merakla beliyorum yenilerini...
sevgiler

There and Here said...

Çok teşekkür ederim. Okuyucu yorumları benim için çok kıymetli... Görüş ve önerilerinizi her zaman beklerim. Sizin de blogunuz oldukça keyifliydi, takipteyim :) Sevgiler...

Unknown said...

Bloguna bayıldım ilginç fikirler var :) Oldukça yararlılar :) Bu arada yorum onaylama textini kaldırırsan çok iyi olur yorum yapanların sayısı o kalktığında artacaktır. Sevgiler :)

There and Here said...

Ceyda çok teşekkür ederim :) Ve çok haklısın yorumun onay beklemesi can sıkıcı olabilir ancak bloga her zaman hızlı dönüş yapamayabilirim bu yüzden bu sistemi kullanıyorum. Az olsun, öz olsun :))

Busra Genc Blog said...

Cok güzel bir blogun var canım hemen takibe alıyorum bende bloguma beklerim :)
Sevgiler,
busragenc.blogspot.com

There and Here said...

Büşra çok teşekkür ederim, senin de blogun çok keyifli görünüyor. Takipteyim, sevgiler...