Bu Günlüğü Mahvet // Wreck This Journal



Hepimiz hayatımızın bir döneminde mutlaka günlük tutmuşuzdur. Aslına bakarsanız sosyal medya hesaplarımız, bloglarımız bizim yeni günlük anlayışımız sayılabilir. Yine de eski tarzı özleyenler için ve daha kreatif birşeyler arayanlara bu çılgın günlüğü keyifle önerebilirim. Bilen zaten biliyor ama Wreck This Journal bana hediye olarak geldiğinden mi nedir, beni böyle mutlu eden başka bir günlük olamaz diye düşünüyorum. Uzun zamandan beri almak isteyip alamayınca, evrene yaydığım mesajlardan olsa gerek, çat diye gökten düşüverdi geçtiğimiz ay elime. Bende bu günlük serüvenimi paylaşmaya karar verdim izninizle...





Günlüğe başlarken; ne kadar çok kirlenebileceğimden, ıslanabileceğimden ya da belki kendimi boyayla kaplanmış bir halde bulabileceğimden bahseden uyarılar görüyorum :) Günlük çılgın, bu kesin. Gerçekten insanların bu günlükle neler yaptığını görseniz, kafa açıcı özelliğini daha iyi kavrayabilirsiniz.


Daha sonra bu günlüğün kime ait olduğu sorusu çıkıyor karşıma, böylelikle günlüğe ilk mürekkep damlamış oluyor. Talimatlardan benim anladıklarım şunlar :)

1- This book belongs to  // Bu kitap şu kişiye ait
2- Write your name in white // Adını beyaz bir şekilde yaz
3- Write your name illegibly // Adını okunmaz bir şekilde yaz
4- Write your name in tiny letters // Adını ufacık bir şekilde yaz
5- Write your name backward // Adını tersten yaz
5- Write your name very faintly // Adını beli belirsiz yaz
6- Write your name using large letters // Adını büyük harflerle yaz
7- Adress // Adres

Ve kaybolma ihtimaline karşı;

Note: If found, flip to a page randomly, follow the instructions, then return.
Not: Eğer bu defteri bulursan, rasgele bir sayfa çevir, talimatları takip et ve geri ver.


Adımı sanımı döküyorum ortalığa. Günlüğün sözünden çıkmayacağım en başından belli oldu :)


Adımı onlarca farklı şekilde yazdıktan sonra, Instructions // Talimatlar sayfası geliyor. Günlüğümü her yere taşımam, bütün talimatları bitirmem gerekiyor. Ancak nereden başlayacağıma ben karar veriyorum, sırası mühim değil! Bu daha da güzel bir haber, istediğim yerde, istediğim modda, bu günlük cayır cayır dolar :)) Yeter ki dene!


Hızımı alamayıp talimatların yazılı olduğu sayfayı da dolduruyorum. Günlük yoruma açık, kendi söylüyor. Gerçekten keyifli, bakalım sonuna kadar gidebilecek miyim merak ediyorum? Ya da ne kadar sürecek? Kaç sayfa olduğunu bilmiyorum ama 100 sayfayı aşkın diye tahmin ediyorum şöyle alıcı gözle bir bakınca :) Bittiğinde bana ait olacak ama, Keri Smith harika bir iş çıkarmış gerçekten! Teşekkürlerimi sunuyorum.