Haberler // News


2014 yılı bitmeden bir kez daha merhaba...



Yeni yıl için epey hazırlık yaptım. Yaparken de çok keyif aldım :)) Kendine ait ufacık bir dükkana sahip olmak gerçekten farklı bir deneyim. Tasarım aşaması, fotoğraflama aşaması, dükkana yükleme aşaması derken bir sürü level atlamış oluyorsunuz. Yabana atılmayacak bir süreç. Yeni yıl için hazırladığım poster serisinin adı "Dear Deer" ve elbette sınırlı sayıdalar... Her biri için edisyon sayısı belli ;)





Bu sefer yalnızca poster değil, yeni yıla özel bir kaç özel ürün daha hazırladım. Hatta sizlerle paylaşana kadar bazıları ellerimden uçup gitti bile :) Posterlere ait kartpostal serisi de hazırladım. Üşenmedim gittim hepsine uygun renkte tek tek zarf bile buldum 


Rozetleri hazırlamak benim için gerçekten çok eğlenceliydi. Bir insan yeni yıldan kendi ve başkaları için ne diler diye şöyle bir düşündüm. Gerçekten doyumsuz bir ruha sahibiz. Hep daha fazlasını istiyoruz :)) Ben 6 rozetle ancak özetledim. Güzel bir hediye alternatifi olabilir diye tahmin ediyorum.








Yeni yılda herkes için; Sağlık, Huzur, Aşk, Para, Mutluluk ve booool Şans diliyorum   Sevgili dostlarım içimden bir ses "2015 Harika bir yıl olacak" bence diyor ;)


Üşenmedim her ay için farklı karakterlerde illüstrasyonlar çizdim. Hepsinde o ayı çağrıştıran farklı ayrıntılar ve renklendirmeler var. Beni zorlayan bir tasarımdı ama sonuç gerçekten tatmin etti. Ofiste masamdaki yerini aldı :)


Herkese mutlu güzel yıllar... Seneye görüşürüz. Çüüüüz.



Bu ürünlere nereden ulaşırsınız? İşte buradan, tık tık!

No comments: