Yeni Blogum: Micu.co


Bir yerden sonra hayatınızda yaratacağınız farklılıklar daha fazla önem kazanmaya başlıyor. Bunun miladı ne zaman bilmiyorum, cevabı çok öznel de olabilir ama yaş aldıkça diyebilirim.



Yaklaşık 10 yıldır blog okuma/keşfetme, iki yıldır da blog yazma/oluşturma maceram var. Blogspot bu yüzden benim için bir anlamda vazgeçilmez ve büyük bir alışkanlık. Fakat öte yandan da, gereken motivasyon ve kudreti damarlarımdaki asil kanda bulamıyor olduğum gerçeği aynamda duruyordu :)
Kendimi tekrar eden, tıkanmış bir aşamada olduğumu hissettiğim bir anda bloğumu yenileme kararı aldım. Bu yenilemeyi gerçekleştirdiğimde dünya daha farklı bir yer olmayacaktı elbette ama en azından yeni bir şey başarmış olma, listemdeki bir maddenin üstünü çizmiş olma fikri beni yeniden heyecanlandıracaktı.

There & Here benim linsans mezuniyet projemin getirisiydi. Çok severek başladığım, küçük micro kitlemle gayet güzel geçindiğim, yeni insanlarla tanıştığım şanslı bir başlangıçtı. Bu bloğu açıp devam etmemin sebebi bile başlı başına üretkenliğimi tetiklemekti. Bu işlevi kaybettiği anda yeni bir şey yapmam gerekiyordu ve ta daaa...

Kısacası artık yeni adresim micu.co

Sosyal medya hesaplarımdan konuyu paylaşıp, açıklayalı aslında epey oldu ama bir türlü burada vedalaşmaya gönlüm varmadı. Burada tamamlanmış bir proje olarak kalması en güzeli olduğundan, There & Here postlarımı silmeyi düşünmüyorum. Printable postlarımın linkleri hala sabit olarak duruyor.

Eski günlüğünü rafa kaldırıp, yeni günlüğün sayfalarını doldurmaya başlamak gibi. Yeniliklerin hayatınızdan eksik olmadığı günler olmasını diliyorum, yeni başlangıçlar güzeldir.

Sevgilerimle.

No comments: